Hvordan håndterer du dine bilag?

De organisatorisk dygtige har altid siddet sirligt og dateret og nummeret hver enkelt papir, klippet hullerne i siden og placeret dem i mapper.

De let distræte har gjort samme øvelse, men glemt hver andet bilag, som så er genfundet, indsat i mappen, mens datoer og numre er blevet ændret.

Der er også andre løsninger. Nogle virksomheder har en kasse til bilagene og hvert kvartal ryger kassen videre til revisoren, der har en studentermedhjælper ansat til at sortere og organisere bilagene.

Virker noget af det her bekendt?

Einfach har en anden løsning, hvor alle dine bilag modtages elektronisk og derefter sendes til elektronisk godkendelse. Du kan vælge at lade din egen bogholder stå for at håndtere bilagene eller lade Einfach styre hele processen.

Systemet er bygget på e-conomic, som anvendes til bogføringen og giver din virksomhed en topprofessionel løsning, som ellers har været forbeholdt store virksomheder med egen udviklede systemer.

Vores e-conomic løsning gør din hverdag lettere, da du ikke skal bekymre dig om bogføring og betaling af regninger.

EINFACH’s e-conomic løsning kan udbygges med værktøjer, der kan udfærdige budgetter og likviditetsopgørelser.